.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری تروريست های بمب‌گذار در مازندران
رئيس كل دادگستري مازندران با اشاره به تلاش اخير عده‌اي از منافقين براي بمب‌گذاري در برخي شهرهاي مازندران و دستگيري آنان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: شش نفر در اين ارتباط دستگير شدند...
دستگيری تروريست های بمب‌گذار در مازندران

رئيس كل دادگستري مازندران با اشاره به تلاش اخير عده‌اي از منافقين براي بمب‌گذاري در برخي شهرهاي مازندران و دستگيري آنان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: شش نفر در اين ارتباط دستگير شدند.

حجت‌الاسلام حسين طالبي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: تشكيلات قضايي رامسر به نيابت از دستگاه قضايي اين افراد را دستگير كرده است كه هنوز گزارش‌هاي تكميلي در اين بخش نرسيده است.

وي در بخش ديگري از سخنانش در مورد پرونده دستگيرشدگان حوادث پس از انتخابات در استان نيز در پاسخ به فارس اظهار داشت: بيش از 30 نفر در اين ارتباط دستگير شدند كه براي بسياري از اين افراد احكام صادر شده است و پرونده بعضي از افراد نيز در حال رسيدگي است.

طالبي در مورد رسيدگي به پرونده‌هاي شركت‌هاي هرمي گفت: پرونده‌هاي شركت‌هاي هرمي نيز در مرحله رسيدگي قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه اين تعداد روز ميانگيني از تمام پرونده‌ها است، تصريح كرد: ممكن است رسيدگي به پرونده‌اي بيش از يكسال هم طول بكشد كه اين ميزان زمان در تشكيلات قضايي اطاله دادرسي است.

طالبي با اشاره به اينكه زمان طولاني رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي فقط مربوط به اين سيستم نيست، اظهار داشت: تراكم پرونده‌ها، كمبود شعبه، عدم آشنايي ارباب رجوع به مقررات و قوانين نيز موجب اطاله دادرسي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.